at bästis house

yo man
är cool som aldrig förr, chillar hos tildvard, är kissnödig och oboysugen men gör ingenting åt saken. det är så gangstrar lever
Igår åkte vi skridskor med klassen, kult kult. har bilder sen det som kommer upp senare! sen åkte jag hem och duscha och därefter ut till fia där jag och frida lekte lite. Vi åt plankstek, gjorde smoothies, lekte i snön och kollade film. Och som alltid så somnar jag hos fia, vet inte varför men man blir så trött. Så jag somnade vid tolv och vaknade vid ett imorse! Efter det tog vi det bara lugnt, åkte hem till mig, åt hemlagad pizza och drog oss till tildvard. Här har vi bara flummat hela kvällen.
Nu är jag trött, ska kissa, dricka oboy och sen hem. Ni kan ju skriva upp med blåa pennan!
Heddååå kompisar

Jag vet att jag är snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0