Conitchua

I fredags så kom vi ju inte till skolan pågrund av snön så jag sov och fixade med demogymnaster hela dagen. Efter det blev det att gå ut i snökaoset och gå hela vägen hem till matilda ( tar 5 minuter) och chilla som vi alltid är coola och gör. Sen gick vi till gabos och fettade oss med pizza, sen hem till henne och fixa oss lite och därefter spenderades kvällen på Park Hotel där jag, Matilda, Elin, Emilia, Ange, Emma och hennes pojkvän och hans vänner tog några drinkar och snackade hela kvällen. Trevligt var det ! Kom hem vid tvåtiden och var helt slut.

Bilder sen kvällen


På lördagen var det att gå upp tidigt som gällde. Duscha och packa, sen iväg ut till värmdö, mitt ute i ingenstans till lillsveds idrottshögskola där det hölls en tumblingkurs. Åkte dit med Minna och Michelle, men dom skulle gå trampettkursen. Vi hade helt olika scheman och jag sov i ett annat rum vilket gjorde att jag inte kände någon som jag kunde umgås med. Jag lärde känna folk så det var inte så farligt. Det jobbiga var väl när jag insåg att jag faktist var själv och visste att Helena skulle gått den här kursen med mig, och att vi för några månader sen pratade om hur skönt det skulle vara att vi slapp gå själva för vi hade varandra. Det tar på en. Det var speciellt en gång under helgen, när jag satt och pratade men några tjejer och dom sa det; "så du är själv från din förening på den här kursen? är inte det jobbigt? Jag skulle aldrig vilja boka in mig på en kurs om jag inte kände någon som jag kunde gå med" Jag visste inte vad jag skulle säga, när jag bestämde att gå den här så trodde jag att jag skulle gå med någon, men det hände en grej. Jag sa ingenting om det men gick ändå därifrån, jag har fortfarande så svårt att förstå.

Förövrigt så var kursen galet seg, 11 timmar teori och praktik på lördagen och 5 timmar på söndagen och det avslutades med ett litet prov för att se att man klarade kursen. Det gjorde jag ! På köpet av kursen fick jag även träningsverk och känner mig lite mörbultad efter gymnaster som hoppat in i en. Man har ju fått sig några slag. Natten på kursen ville jag inte spendera själv i ett rum eller med någon annan, det kanske skulle få mig att tänka ännu mer på vem jag faktist skulle sovit med. Så jag sov med Minna och michelle, vi skedade lite mysigt. När jag kom hem igår ( söndags) så la jag mig på soffan...... nej det var vad jag VILLE göra. Istället var jag duktig och pluggade röven av mig hela kvällen, först själv i två timmar, sen med matilda i två timmar, sen åkte jag till anki och pluggade i typ tre timmar. DUKTIGT!

Idag började dagen tidigt med idrott, var lika äcklig och mysigt som jag brukar vara ibland så jag duschade och fixade mig. Eller så orkade jag inte fixa mig ;ppPPP. Sen var det håltimme, lunch och naturkunskapsprov och vi fick sluta vid två. På vägen till vacksta har det blivit hål i marken så bussar kan inte passera så vi fick sjuts med jourbussen en bit och fick gå resten i kylan ut till stora vägen, INTE skönt, men anki underhåller en ganska bra faktist! Efter skolan åkte jag och mitt älskade gangstah gang (matilda, sofia och frida) till matilda för att fira alla hjärtans dag tillsammans, vi är ju kära i varandra så det passar ganska bra. Vi kollade på när matilda lagade mat och så kollade vi upp resan.  Det blir en vecka på Cypern, Aiya napa i sommar med dom tjejerna! Kommer bli grymt, såhär ser hotellet ut:


Lagom skönt!

Nej nu ska jag drömma vidare om att jag faktist ska få åka dit en vecka med mina bästa vänner och ha så galet bra. Och ännu en grej som är bra är att jag börjar halv ett imorgon, tummen upp! Ett långt inlägg idag, hoppas man överlever ändå.

heddå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0