jag vill leva för dagen och inte låta natten sluka mig något mer

Sitter och bara njuter av allt melissa horn har att ge, fyfan vad hon är bra. Finns inte en enda låt som gör mig besviken.

Ska berätta lite om mina tre senaste dagar, i tisdagskväll mös jag och anki med pojkarna igen. Hittade på massa bus, först hos anki, sen hos marcus. Igår var tanken att vi skulle till stockholm, men vi kom bara till nancys och inte längre, fick bli en shoppingdag i tokstan istället, men det gjorde mig ingenting. Kom hem med några fler tröjor och var massor med pengar fattigare.. Kvällen spenderades i min brors lägenhet med anki, frida och tildis där vi åt tacos och bara mös.

Idag har jag hunnit ha körlektion, varit på vårdcentralen, varit på sjukhuset och röntgat min fot, varit hos maya och fikat på stan, mycket det där. På vårdcentralen sa de iaf att jag skulle röntga min fot, och nästa vecka ska jag tillbaka för att spräcka min broskknöl, läskigt ju. På sjukhuset sa de att det inte var någon skelettskada vad de trodde, så det var ju tur! De trodde först att det var en spricka, men icke sa nicke. Ska iaf fortsätta knarka smärtstillande och ska gå runt med mjuka underlag. Inte så svårt Nu har jag äntligen fått igång bluetooth kontakten mellan datan och högtalaren så nu är jag lite lyckligare. Ska halta till min bästa vän nu, hon vägrar ju komma hit den lata idioten. Tycker om henne ändå. Puss

saknar bajstrotzan lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0