I said cut cut in the but


sådärja

Jag hatar att gå till frisören, det är en marddröm för mig. Därför gör jag det så sällan som jag bara kan, men ändå så att jag inte ser ut som bäverkvinnan. Nu var det dags och jag ville gråta. Inte för att jag är megastolt och lycklig över mitt hår utan för att man hur som helst blir fulare efter att ha klippt sig, (iaf jag). Så jag krigade mig ner på stan efter två timmars velande och pappas tjatande, nu är det klippt! Hon klippte inte så jättemycket så det var ju skönt ändå. Men jag har så tjockt hår och det känns som en klump längst ner... men det är ju fräscha toppar nu iaf!

Efteråt gick jag på stan med tilds och johanna, vi fick ett ryck när vi inte hittade kläder så vi tog oss upp till stockholm där vi köttade sönder alla affärer, fick med oss max ett tag också. Jag hittade bara en blus och en vanlig svart tubkjol som jag kanske kan ha under min tröja imorgon. Ångest. Efteråt lekte vi lite krimmi och träffade johannas lillasysters kompisar... haha hängde på ica. De kanske får ett litet roligt nyår iaf, hejhejhej jag är bara 14 år.... Efteråt solade vi och bara chillade.. är ganska trött efter 7 timmar i huvudstaden.

Nu ska jag försöka ladda ner massa låtar och testa kläder, ska försöka hinna med att skriva om året som gått också, annars får det bli en annan dag, kommer inte hinna imorgon iaf då jag ska till stockholm på gympauppvisning och sen direkt på middag och sen är det nyår. Hinner jag inte skriva så är det väl bara att säga GOTT NYTT ÅR. flipflip hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0