flippåfest



hola!

Ny dag nya tag, hade en jättemysig dag igår med god mat och fina presenter ! Senare på kvällen tog jag mig till tilds där vi chillade och bara mös. Bestämde mig för att gå utan kryckor för att kunna bevisa för mamma att jag KAN gå ut ikväll, även om jag har pissont. Men det får inte hon veta! Att gå utan kryckor ledde till en tredubbelt så lång promenadstid, men vad gör det? huvudsaken är ju att man kommer fram!

Haltade även runt på stan idag och allt var stängt, kuljul. Tänkte hitta något nytt men fynden blev ju inte så lyckade, det enda som var öppet var donken, inte så mycket kläder, men de hade mat som jag fick trösta mig med iaf! Fick även en ny finne i julklapp av tomten, den lyser över halva min panna... Men mamma sa att det var fint. HEH.

Borde göra mycket, gör ingenting, leker med min nya iphonedocka som typ kan göra massor av roliga saker. Lycklig som kan byta låtar genom en fjärr.. haha. Jag har varit duktig och handtvättat min tröja som jag kan ha ikväll, 18 år och lärde mig tvätta lite idag, stolt. Snart ska jag till mina kusiner och hänga med hela tjocka släkten, sen blir det att smörja med voltaren, preparera med tusentals tabletter, blanda med shottar och sen är kvällen löst! Man kan ju inte missa premiärturen på juldagen. Skål och hajdohajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0