Dagen före dopparedagen

Usch vad jag är dålig på att lägga in bilder och berätta om mitt liv, det händer mer än vad jag hinner med. Nu har jag äntligen jullov och det har varit efterlängtat kan jag säga!

Jag har haft lite oflyt på sistone med skador och körkortstagande, men det löser sig! Min redan skadade fot har blivit inflammerad så jag försöker gå på kryckor, men eftersom min arm fortfarande är skadad så går det inte så bra. Halta runt i all julstress låg inte på önskelistan

De senaste typ veckorna har jag spenderat med typ Anki, Frida och Sofia ganska sammanfattat. Här om dagen var jag på teater i Stockholm, a Christmas Carol, som faktist var ganska bra! Även om den var på engelska!

Snart ska jag och mina kryckor bege oss till huvudstaden för inhandling av de sista julklapparna, och lite till mig Själv Tilds följer också med men det var inte oväntat.

Hajdo friends, lackar på att man inte kan lägga upp bilder men jag ska göra mitt bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0