you make my dreams



Börjar inlägget med en stekarbild sen lägret, det var faktist riktigt roligt att alla dessa killar var med!

FYFAN vad skönt det är med lov! jag har hittils inte gjort särskilt mycket, igår var jag på stan med matilda och åt glass, sen var jag duktig och städade rummet och därefter åkte vi hem till frida och åt tacos och hade myskväll. När vi var påväg hem mötte jag Orre på bussen och vi tog oss en promenix också, bara för att vi hade tiden och inget liv.

Jag vaknade vid elva idag och kände hur jag hade sovit ut, hur skönt som helst. Nu har jag tagit ett långt bad och bara tagit det lugnt. Tror jag ska steka lite pannkakor till lunch, sen bege mig till tildis för att bestämma kläder till kvällen och bara vara där. Sen får vi sjuts till träningen av orre som ska vara med tjejerna, och därefter ska vi fixa oss och ta oss till Anton där det blir födelsedagsfirande! Bra dag!

Eller vänta... jag glömde något.....

att bry mig


menmen! dags att skaffa mig ett liv, hörs imorgon eller något. hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0