we never rest on the floor

nu är man lagom trött, igår hade vi skola hela dagen och sen blev det att träna bamsegympa med emilia! inte det roligaste men det funkar någon gång ibland. När jag kom hem fick jag sällskap av Sofia och vi tog det lugnt hela kvällen. Lite trubbel hände så man gick runt med en klump i magen, men det är löst nu! Imorse gick vi upp tidigt, hade nationella i svenska, åkte hem vid lunch. Spräckte byxor och fick springa till emils rum och hämta mjukisar. Åkte hem och fick sällskap av fia och frida. Vi åt och sen tog lite chillarbilder och åkte därefter till träningen. Tränade tjejerna och sen själv, hade både styrka med tjejerna och sen hade vi också styrka i typ en timme så nu är jag helt död. YEY, känns skönt att man har tagit i iaf! Det var en rolig träning faktist, smet ut barfota och sprang runt hallen gjorde vi också, älskar att det är så skönt väder ute!!

Imorgon är det ganska fullt upp, först idrott hela förmiddagen med motionsgympapass och sen superstar, sen slutar vi. Då blir det att åka hem, ta på sig springskorna och ut för att springa. Senare på eftermiddagen ska vi lämna ut flygblad i brunnsäng. När vi gjort det ska jag hem och packa lite snabbt för att sedan ta mig till Sofia där vi ska grilla och mysa hela kvällen. Och på lördag åker vi på läger i katrineholm ! Så jag kommer inte hinna höra av mig innan dess, så jag skriver igen på Söndag. Ha det bäst!

Här kommer massor av bilder sen olika läger, vissa äldre än andra, se och njut!












avslutar med en bild från helsingborg när vi var så sjukt trötta och hade världens värsta träningsverk, typ såhär kommer jag känna mig imorgon! taggaaa
Hajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0