Others only read of the love, the love that I love



Ge mig den här kvällen, med dom här tjejerna. Ge mig sommaren 08. Jag saknar det

Gårdagen var en bra kväll! Roligt folk, kortleken var självklart igång, och det var folket också! Kvällen bjöd på många skratt och allt vad det gjorde. Kebab blev det innan hemgång också, det satt bra kan jag säga. Nu är man lite seg, men det får jag inte vara så länge till! Ska duscha och fixa lite, sen är det bara att köra på igen! Känns som att man spolat tillbaka livet två år då det var fredag och lördag varje vecka, i en hel vår. Minnen

Nu har jag inte tid att skriva mer. Hajdoooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Ebba

Svar: Jaa verkligen!!<3

2011-04-02 @ 13:16:12
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0