jag vill dela min kropp i fem

Varför ska allt hända samma dag? Vissa dagar händer ingenting och andra dar händer allt..

Ikväll kan jag välja mellan fem olika saker.. olika grillmys, fest, hemmakväll, eller att åka till uppsala och parta där?

Valet blir iallafall fest i tumba! Sofia och Frida kommer till mig snart så ska vi beställa thaimat och käka, sen dra vidare till maya och därefter till tumba. Får se hur kvällen blir, har inga förväntningar iaf!

Dagen har varit skön, vaknade i tid och duschade. Körde ut till golfbanan där jag frågade om jobb, och fick det ! Dom sa att de förra ägarna hade rekomenderat mig så de hade ändå tänkt ringa mig, så jag börjar på lördag redan ! Sen åkte jag till min besta kompis och solade, drack smoothie och tog det lugnt, sen gick vi och köpte glass, dagens höjdpunkt! Och där var min dag, nu ska jag eta för frida har kommit. Heido


mina fina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0