give me everything tonight

heyhey

Fick höra en låt av anki idag som redan börjar bli en ny favorit

Give me everything- Pitbull feat. Ne-yo


Det är måndag och ett leende sitter på läpparna, varför vet jag inte men därför

Borta bra, men hemma bäst! Ångrade lite att jag satt på fel ställe i lördags, istället för att vara hemma i Södertälje och fira maya så satt jag i Falun och pluggade på en lördagkväll. Tur att det inte händer allt för ofta! Igår när jag kom hem blev det snabbt iväg till matilda och spendera kvällen där.

Idag var det skola för första gången efter praktiken, det var faktist skönt att träffa alla igen. Vi hann med att äta nancys på håltimmen också och det var ljuvligt! jag har saknat det. Vi slutade två och jag åkte hem för att städa och äta. Under kvällen har jag och Matilda tagit en långpromenad som tog kanske 1 och en halv, två timmar. duktiga tjejer! och nu blir det snart läggdags. Imorgon bitti kommer tildis igen och vi ska laga en god frulle och njuta av vår sovmorgon eftersom vi börjar halv ett. Livet är allt bra, bjuder på en bild som är nykläckt.

Tjarååååååååååååååååååååååååååå
 tildis är bäst

Kommentarer
Postat av: matilda

du är bäst <3

2011-04-13 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0