friday my love

det är fredag, det är helg, jag är lycklig

fast jag är jävligt trött. Igår var jag och lämnade in min telefon och jobbade, åt nancys med emilia, sen tränade jag tjejerna och själv. Rolig träning och tjejerna var superduktiga ! Imorse hämtade jag telefonen, och den är fiiiin. Äntligen!

Helgens schema är ganska fullsatt, eller iallafall kvällar. Ikväll blir det att vara hos Nordan med massa roliga människor, riktigt vilka vet jag inte än och imorgon ska jag till Orresnorre. Han fyller år idag också, och han fick en liten glass av mig, snäll som jag är.. fast bara en bild på en glass, men det är tanken som räknas!

Nu har jag gjort mig fräsch och ska fixa mig för at dra till bästavän. Bjuder på min favoritlåt, ontzontz

Ha en bra kväll gott folk

Phonat- set me free


oavsett vad så kommer det alltid vara vi ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag saknar dig och matilda! <3

2011-04-02 @ 02:38:00
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0