Fem månader

Min älskade Helena. Jag har drömt om dig många gånger och varje gång jag vaknar vill jag stanna kvar i min dröm, för där finns du. Då vet jag var du är och jag kan se känna dig, höra dig och vara med dig. Jag saknar dig min ängel, jag behöver dig. Än idag hoppas jag lika mycket på att jag inte bara får se dig i min dröm. Du är vår solstråle som aldrig slocknar. Idag har det gått fem långa månader, det är fem månader för länge. Kom hem nu min älskade vän, kom hemMin älskade Helena. Jag har drömt om dig många gånger och varje gång jag vaknar vill jag stanna kvar i min dröm, för där finns du. Då vet jag var du är och jag kan se känna dig, höra dig och vara med dig. Jag saknar dig min ängel, jag behöver dig. Än idag hoppas jag lika mycket på att jag inte bara får se dig i min dröm. Du är vår solstråle som aldrig slocknar. Idag har det gått fem långa månader, det är fem månader för länge. Kom hem nu min älskade vän, kom hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0