everyday I'm shuffling

Goddagens!

Jobbet gick bra, nu är man trött i benen men det hindrar mig aldrig från att fortsätta, ikväll kör vi klackarna i taket! Och imorgon blir det jobb igen, man är ju storknegare numera.. haha

Måste berätta lite om gårdagen! först var jag på promenad med tobey och så gick vi än en gång till tälgehallen, känner mig som en basketnörd men icke! Efter det dog jag till Minna där tjejerna och Hugo var, vi snackade skit och hade det mysigt hela kvällen och kvällen avslutade spårat med Anki, Sofia och Matilda, kan bara säga att en busstur till Geneta och sjuts av bussledningstrafiken gjorde susens som ett bra avslut på kvällen! Och innan det så kom Anki och Sofia hem med ett stort träd till Minna, vi är inte normala..

Nej men nu är jag så jobbigt seg, har suttit och skrivit upp alla dagar som jag kan jobba under hela våren och sommaren så nu måste jag hoppa in i duschen, lovar att gästerna redan har kommit! Jag har inte tid för det här nu....... hajdo

Himlens starkaste stjärna
Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0