bra träning

hejdär alla vänner

Min dag började lite halvdant, när jag var på stan skulle jag gå förbi och hämta min mobil.. men då hade idioterna gjort något konstigt så det var färgsprak på skärmen... suck. Dom är tillochmed så värdelösa att dom inte ens vet vad dom jobbar med ! Tog iallafall halv tolvbussen till skolan, träffade våra gympaboys som hälsade på i skolan! kultkult. Gick i skolan till två och åkte för att möta emilia, gick till reparatören ( som inte ens borde få kallas reparatör) och hämtade telefonen. Sen åkte vi hem till mig och lagade makaroner och köttbullar och snackade skit. Mycket trevligt

Sen åkte vi till träningen, tränade tjejerna och sen tränade själv! det var faktist förvånandsvärt roligt idag, inte vet jag varför men det var det. Sånt är alltid bra, speciellt innan lägret som är i helgen ! Imorgon är det heldag i skolan, usch... man börjar ju bli rädd för såna dagar! Sen ska jag och Emilia träna bamsegympabarn i stålhamra och därefter ska jag smälla in en springtur också hade jag tänkt. Mitt tråkiga liv förklaras i en tråkig blogg. Vad tråkigt

Ha det braaaaaaaaaaaaa pussar och kramar´

här är sen lägret för några somrar sen, lagom pigga och glada som myser i gropen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0