assoooo shiiiiit

yomakaflow

Sitter hemma och luffar.. inte länge till iaf

Gårdagen bjöd på trevligheter hos Snorreborre. Jag, Matilda, Frida och Emilia gick till honom där vi myste galet med vattenpipa och roligt folk. Vi körde alltså inte.. vilket var ganska bra tror jag..! Vi facerapade oscar i typ en timme, har inte skrattat så mycket på länge. Efter det blev det en sväng till kebaben med emilia vid halv två tiden, och sen tillbaka till Oscar igen. Jag och Emilia kom hem vid tretiden och somnade direkt.

Imorse sjutsade oscar oss till tjejernas träning, och våldgästade deras träning. Såg bra ut.... det enda han gjorde var typ att busa med dom. Tjejerna älskar honom, han får bli vår nya maskot. Sen tränade vi pluto och åkte därefter till täby för teori. Jag trodde aldrig att gympateori skulle vara svårare än matte, men nu är det bevisat!

Nu drar jag till min allra bästa vän och sover där inatt, hon är bäst hon

Idag åkte ettorna till Idre, känns som att jag vill tillbaka. Men nästa år, då blir det Åre med alla vackstakids, fett najsss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0