vad gör vi? nu kör vi!



Hejhopp!

Igår hade vi operation dagsverket och idrottsdag på dagen, vi paddlade kanot, körde dragkamp och så förstörde jag ett förråd. Rätt okej faktist! och till kvällen var det välkomstfest! mycket dans och väldigt lökigt, en bra sjungande hugo och en helt okej kväll! 

Idag paddlade vi storkanadensare i en timme och hade vattenkrig, sen dansade vi typ, fikade lite med fia och virre efter. Nu börjar jag bli stressad, för ikväll är det lokalfest i rönninge för att amanda och hennes kompis fyller år! jag taggar satan, vet bara inte vad jag ska ha på mig ! snart blir det middag hos tildzzz.

nu ska jag tagga med musik och välja kläder ! heddåååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0