plugghästen..

Dags att plugga..
Starta datorn, åh facebook, nej plugga, någon skrev!, nej plugga, åh bloggen! nej plugga, ful header, gör om! nej plugga!!! öppnar en sida, undra vad.... facebook, nej bort !, påtal om bort, vart åkte den pers... facebook, törstig, vatten, nu vill jag ta ett bad! efter badet, nej plugga nu!, först en titt på face... ska han va med på tv, klockan nio? måste ses ! nej plugga.. nu kanske !, ska kolla vilken tid...facebook!

NEJ LINDA MARIE EKSTRÖM! kan det vara SÅ svårt att skriva om antika grekland.

jag ska anlita en pluggare åt mig, eller typ radera allt tekniskt i denna värld och koncentrera mig på vad som egentligen ska göras. NU: plugg! Men först en macka på det !

Jag tycker att jag spenderar mycket tid på plugg, varför det tar så lång tid har man ju nu fått svaret på! inte undra på att jag aldrig sover


Uppdatering:
För en timme sen hade jag på tre timmar skrivit tre rader, den sista timmen hade jag bara satt en punkt. NU, en timme senare, har jag gjort massor, jag har gjort KLART arbetet! till och med innan man ska ha lämnat in det! nu har jag skrivit en och en halv dataskriven sida om det sämsta antika grekland. Nu är min hjärna rensad och jag ska sova. Operation dagsverket, idrottsdag och välkomstfest imorgon. HAJDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0