Visst finns det dagar

Hej världen!

Jag kommer och går, som alltid! Nu är jag här, bjöd nyss på dagens bästa. Vi satt på nancys och tjejerna gick en runda och skrev lite var på en riktigt snygg status. I fredags var jag på tjejmiddag, mysigt och bra ! Men jag var trött och åkte hem rätt så tidigt till Sofia och sov där. På lördagen var vi på fisketävling! riktigt bra väder, fisk fick vi också, men det dög inte till förstapriset, men priser fick vi! och roligt hade vi också. Efter tävlingen åkte vi till sandön eller vad det heter där vi bastade, och BADADE i 16 grader kallt vatten!

I söndags jobbade jag och idag har jag gått i skolan, mina senaste dagar då! Ikväll har jag bara lagat mat och pluggat med min bästa. Alltid lika trevligt! Nu ska jag plugga och snarka ! börjar sent imorgon:)))))))

sov gott alla ickesnarkande vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0