just the way you are

Sitter i mitt rum och lyssnar på ännu en av mina nya favoritlåtar just the way you are med bruno mars. Hur fin som helst! I fredags blev det party, det var kul, inte det bästa men en bra kväll! blev rätt mycket prat med människor, lite för lite dans, och en linda som var igång! Igår vaknade jag upp med fia och vi åt nancys och fikade med zätis. Jag köpte även en ny tröja som var superfin!

Fia och jag lagade sedan tacos hemma hos mig och gjorde det jättemysigt, stolt hemmafru, sen åkte vi hem till henne och var med Tova. Vi kollade på never back down som var jättebra ! Jag brukar inte gilla slagsmålsfilmer men den här hade bra handling. Nu har jag testat och beställt kläder ur sgsf:s klädkollektion och det är dags att bege sig ut och övningsköra innan träning, köpa skor och laddare till mobilen.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJDO

Här är middagen och sen sofias kattunge som jag vill eta opp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0