fin? vadå fin?!

tjenixen!

Gårdagen var mys, eller jag vet inte riktigt vad det var. Vi taggade hos angelica och kollade på idol, sen fick jag reda på att jag skulle jobba idag och då åkte jag hem, haha. Idag har jag haft hard workwork in tha kiorre, etit korv, toastat baguett och skrattat som en dåre.

Jag kan förklara mitt utseende idag, inget smink, normala kläder, mina finnar lyser och mina påsar under ögonen är lika stora som en ikeakasse, men ÄNDÅ så får jag en massa komplimanger om att jag är fin. Vänta nu... titta igenom mig igen? VAD är fint, säg mig VAD?!? jag hade mitt rosa vollangiga linne, det kanske är lite sött, men vadå? inte gjorde de mig så fin. En trettonårig kineskille försökte ragga på mig i kiosken, gick inge vidare kan jag säga, stackars kille. Han som var så himla lindizz style!

Det blev middag hos Matilda där hon hade lagat supergod mat, sen lite plugg och promenad. Nu är jag stendöd, min iphone funkar inte och jag ska träna barn imorgon vid tolv, och jag ska även plugga, hur ska jag hinna? jag funderar på att gräva ner mig själv. Jag ska bli sorken i nalle puh. Nej nu är det sovdags

Ha det så kult


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0