To be with you

Hallådär.

Igår hade det gått tre veckor, och då var det även en vecka kvar till den näst jobbigaste dagen kommer, begravningen. Jag förstår, men ändå inte. Jag säger bara bajs på allt det här. Jag vill inte gå på en begravning, jag vill ju ha min fina helena, jag vill kunna träffa henne, krama henne och berätta hur fantastisk hon är, inte säga farväl för alltid.

Igår var iallafall jag och familjen Bredenberg på nya Harry Potter, och härrejösses vad bra den är! Men jag satt med en stor klump i magen hela filmen för jag var så sjukt rädd. Jag ska gå i ide till nästa film kommer! Idag blev det ner på stan och köpa nya skor från scorett som är så galet sköna. Fårull inuti och så köpte jag även till sulor som är av typ ull, så nu fryser jag inte i vinter! Jag köpte även nagellack och ansiktsmasker för ikväll blir det spakväll hos tilds. Mysmys.

Nu är det dags att ut och vandra tillbaka till min bästa vän, vi har ju faktist varit utan varandra i en timme.. På med mina nya vinterskor!

Ha det bäst alla vackra


Gud vad jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: schäf

jättefin bild på er :)

2010-11-28 @ 23:38:10
URL: http://esscchhaaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0