Långa nätter

Godmorgon! Igår kväll och idag är jag inte alls lika happy som jag var igår när jag skrev inlägget. Jag tror jag lider av något, typ humörsvängningar. Jag har suttit framför datorn och kollat på tävlingsfilmer om och om igen och försöker banka in i mitt huvud att jag faktist är bra. Inte vet jag varför, men för tillfället ligger mitt självförtroende på 0, inget speciellt har hänt, det är bara jag som tänker för mycket. Jag känner att jag inte duger, jag är inte nöjd vad gäller gympan och allt.

När jag kom hem satte jag mig och skrev till mina tränare, hur bra dom är på alla sätt. Imorse fick jag svar och det är otroligt hur bra vissa människor kan vara. Det här en bit av de som en skrev:

"Linda du kämpar alltid på träningarna och är inte den som gnäller och sätter sig på bänken. Du kommer alltid på träningarna och försöker sätta dina varv. Du är en jättefin tjej på alla sätt! På träningarna får du andra att skratta (på olika sätt haha) och det är guld värt. Jag, Frida och Malin (och Anna) är bland de äldsta i föreningen. Vi vill mycket och vi tycker att SGSF är det bästa. Och vad som är skönt att veta är att du Linda har samma inställning som vi, du tror på gympan och ställer upp. Föreningen behöver fler ledare som du. Du är en jättebra ledare och kommer bara bli bättre och bättre.Du är en jättefin männsika på alla sätt och är omtyckt av alla"


Nej nu ska jag sluta deppa! har ätit en stor nyttig frukost och är inne på min tredje dag som nyttig, av trettio. Heja! Äsch jag tror det går. Om någon timme eller två ska jag ner på stan och köpa biljett till något partay på fredag, och även luncha med mina älskade vänner i klassen. Ikväll blir det förhoppningsvis att vara med Sandra, eftersom det var år och dar sen sist.

heddåååå

en happy bild från majas lilla fekke för några helger sen! på fredag blir det tjejmiddag hos samma tös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0