Du är allt bra du

Nu under alla ledsna inlägg och sorgens tider så får jag ju inte glömma bort någon, någon som faktist har ställt upp för mig oerhört mycket den här veckan, och annars också. Min pappa ska få ett inlägg, det var nämligens hans födelsedag igår och fars dag idag. Och nu när det ändå är lite jobbiga tider så kan jag inte sluta tänka på de som faktist inte har sin pappa kvar, och då ska de veta att jag faktist tänker på dem. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min iaf!


Grattis min älskade far

Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack så jätte mycket. Det är så jävla jobbigt när någon vi älskar går bort. Men nu finns dom över oss och vakar över oss. Du är stark linda, glöm aldrig det! Puss sötnos

2010-11-15 @ 19:19:01
URL: http://isabelle93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0