YEY!!

Jag är happyface, verkligen. det känns skitbra, livet känns bra!

Nej men jag har fruktat matteprovet ett tag nu, och de gick skitbra, sen fick jag mvg på förra engelska provet och så. Sen nu när jag kommer hem har mamma och pappa fixat mer i rummet, golvet och listerna är framme och sängen är inne! Jag känner starkt att jag vill visa en bild, som alltid men ändå!

 

Så nu sitter jag här och hoppar i min nya säng, i mitt nya rum, och sitter dunkar min nya favoritlåt-stereo love, och bränner skiva åt Sannis! Bild på de va, jag gillar bilder. märks kanske... lite?
 


Kommentarer
Postat av: guess whooo

GUUUUD VA DUKTIG BENJAMIN VA ! ska nog anlita han ;)

2010-03-11 @ 23:27:55
Postat av: Lidnda

haha vem är det? är de benja?;)

2010-03-12 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0