Let it be

Hola!

Igår övningskörde jag för första gången ordentligt och ja... det gick bra, va ute i två timmar på Almnäs, allting rullade, utom bilen. Haha, jag fick inte riktigt igång den, jag sög på det, men när den väl rullade gick det prima!

- Och så startar du bilen

(sätter på vindrutetorkarna)

- Starta bilen Linda, där nyckeln är

- Jahaa!! ja men de kunde du väl säga direkt

- Och så trycker du ner kopplingen

(Börjar fibbla med växlingsspaken)

- Linda kopplingen är en pedal

- Men de kunde du ju säga direkt, vilken är vilken då?



Bra koll jag har!

Idag har jag vart på möte, tränat själv och tränat barn, jag har insett att jag ska bli nyttig, eller ja.. nyttigare, efter inspiration av biggest looser.

Fick även reda på att vi ska ha påskmys hos Anna med gympan i år igen, vilket jag längtar efter! så kul och mysigt som vi hade där har man inte haft på länge, slänger in några bilder för tillbakablickar!






Kommentarer
Postat av: maya

en gullig kille bara ;)

2010-03-21 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0