Godmorgon!

Helgen har varit bra, det var en tävlingshelg i Katrineholm som väntade. Har gått upp halv fem två dagar i rad, man kan säga att jag gick upp halv fyra igår eftersom klockan ställdes om. Jag var helt död och igår levde jag på energikickar, jag åt aldrig lunch eller något utan köpte något som gav mig energi, blev hyper, när energin tog slut köpte jag mer. Jag lovar, det funkar!! men när man inte tog någon mer energi så dog jag nästan, har sovit tolv timmar inatt. Sjukt skönt!

I lördags kväll åkte jag till tove där jag var med henne och minna, sen åkte vi till hovsjö på larssas kompis lokalfest, jag var där i ungefär fem minuter och insåg sen att det inte var värt, så jag åkte hem igen.

Mamma gjorde frukost åt mig och jag är klar för att åka til skolan, även om bussen går om en timme. Men det betyder att jag får tid till att dunka musik och göra svenskaredovisningen. WEEII!! hehe.


Jag vill ha vår, glada gröna varma våren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0