Alice in wonderland

Har precis varit och tittat på Alice i Underlandet på bio, den var faktist bra! inte särskilt rolig men lite lik narnia på något sätt. Kommer iallafall vilja se den igen. Och man hade såna där coola 3D brillor på sig också! fast det var faktist lite coolt att se i 3D, jag som aldrig gjort det förut! 
 
Såhär fina var brillsen och så här charmig var jag, speciellt som babian. HEHE


Imorgon är det tävling, ska ta bussen kvart i sex imorgon bitti vilket innebär att väckarklockan kommer ringa runt halv fem. Skönt! Jag som är så morgonpigg...

Men det kommer säkert gå bra, kommer spendera min Lördag och Söndag mestadels i Katrineholm på tävling. Både barnen tävlar, och grupperna där jag tränar ska tävla. Får se om jag också är med, är inte riktigt taggad.


Här är mina charmiga gympabrudar från förra tävlingen, me like!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åhh tack linda! de låter som jättebra förslag:D de ska jag komma ihåg:D du va väl där nyligen? hur va de?:D <3

2010-03-27 @ 12:57:17
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: maya

tack själv snygging! <3

2010-03-27 @ 16:22:11
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0