We're in heaven


Jag trodde jag skulle hata alla de här dagarna den här veckan, men jag älskar dom! visst kan det vara lite plugg, men det är inte så svårt trots allt.

Och tillexempelt idag, vi hade volleybollturnering, fotboll och vattenkrig på idrotten. Hur roligt som helst, och sen slutade vi! vid tolv. Då köpte jag och matilda godis och så åkte vi hem till henne och pluggade och solade. Vädret är ju underbart. Sen var jag på kansliet med Maya en sväng och skrev in lite grejer för ledarlönen. Jag har fått sommarjobb på Viksbergs golfklubbs resturang också! Sist men inte minst så nu sitter jag här, och fia är påväg. Så ska hon sova här och göra min dag ännu lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: åhh tack Linda! va glad jag blir<3 du är så söt!

2010-06-02 @ 21:38:42
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0