ÅLAND

Som jag sa tidigare, imorgon börjar jag jobba. I tre veckor, dagen efter det åker jag till Danmark med alla fantastiska gympabrudar och efter det åker jag till Åland. Om en månad är jag på åland, fytusan så skönt ! Ända sen jag var ett år har jag spenderat minst en vecka där varje sommar, och den veckan är alltid lika bra. Därför har jag kollat tillbaka lite på gamla bilder så nu längtar jag. För om en månad är jag där!

2003


kolla på den här bilden och den nedanför, de är tagna på ungefär samma ställe, vi sitter vid samma brygga, pappa och andreas sitter på den högre, och jag står. skillnaden är att den här är tagen två år tidigare!

2005



2006



2008



2009



Nu ska jag isolera mig i min säng, knarka alvedon och kolla på this is it.
Nu är de dags att bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0