som gamla goda dar

Hallå igen!

Nu har jag kommit hem från Matilda där jag haft en mysig kväll med henne, Maya och Sofia. Vi har kollat film, gjort ansiktsmask saker och spelat picasso. Det var alldeles för länge sen vi sågs vi fyra ! senast jag kan komma på det var för två år sen hos Matilda, då den här bilden togs, och de var inte igår kan man ju säga.

Det bästa med att vara med er är att hur länge sen vi än sågs tillsammans så är det alltid lika kul. Tack för en bra kväll mina älskade !


Nu sitter jag och skriver med mina idioter till klasskompisar. Dom är allt bra dom, cecilia snackar om sina jävla hästar, frida är dryg och tror hon är kool och emil.. han är ego och tycker bara att det han säger är roligt. Jag kommer nog sakna mina klasskamrater under sommarlovet trots allt! Men vi tjejer ses iallafall på midsommar när det blir kobingo i västerljung!

Peace out, eller aa pissa ute


Kommentarer
Postat av: frida

jag är kool

2010-06-12 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0