myskväll

Nu är jag hemma från allt!

På stan var det megadrag och jag önskade att jag stog där uppe och partade, fytusan vad kul de såg ut att ha! medan man själv stod som ett fån nedanför och tittade. Sen kom släkt och vänner hem och åt massa, sen kom matilda och vi åkte till västergård där det blev att sitta vid sofias bil och dunka musik, röka vattenpipa, spela kubb och annat mys. Träffade en kille som var typ hög, och han vägrade gå ifrån oss, galen kille.

Sen tog jag och matilda oss en promenad ner till centralen med lite omvägar, och efter det kom Peter (matildas pappa) och hämtade oss, så åkte vi till skavsta och hämtade Elin! jag har saknat henne, så kul att hon är hemma! Men social som jag var så somnade jag nästan i bilen.

Nu är klockan halv två och jag är helt död, mina ögon slocknar snart! Dags för sängdags, det sista plugget i skolan är klart förresten och jag är lycklig. Gympatjejerna tävlar i på Lidingö imorgon så det blir att fara dit, sen får vi se vart kvällen leder!

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0