jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor

Skoshopping!

Jag har fått benhinneinflammation och då rekomenterar dom att man ska ha bra skor som har bra sulor. Därför ville mamma shoppa skor med mig idag. Det blev väl inte riktigt som tänkt, eller två tygskor med rätt så tjock sula och gladiatorskor som är tunnare än tunnast. Här är skorna !




Jag köpte även sulor som tydligen fick bort fotsvett, eller dom luftade och doftade. Rätt bra att ha om man heter Linda!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv, matilda sover i sängen och snart är det mat. Sen bär det av till Tildis för att fixa oss, och därefter hoppas vi på en riktigt lyckad kväll hos Ludde som vi ska fira för han fyllt arton! Förra gången vi var hos han i somras var det bland den bästa festen för året, men jag vill inte ha för mycket förväntningar. Här kommer en bild sen senast!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh vad fina dom bruna skorna va!

2010-06-20 @ 14:23:19
URL: http://lindkvistlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0