girl shake that laffy taffy

Hemma !

Nu har dagarna gått och jag ska bosätta mig hemma efter tre nätter hos Matilda. Vi har hunnit med massor av roliga saker, gårdagen var nog bäst, om inte i fredags. I torsdags var det träning som gällde, sen köpte vi gott och bara myste.

I fredags drog jag hem rätt så tidigt och cecilia kom över, vi packade lite och begav oss till stan där vi mötte Angelica och åt och gick runt lite. Det blev en väntan på bättre tider ett tag men så blir det ibland ! Därefter sjutsade Hurtig ut oss till Sofia där det blev partay. Riktigt rolig kväll förutom en spya som spred sig överallt som förstörde lite. Vi åkte hem och la oss vid ett tiden.

Igår då, jag, matilda, maya och sofia var hos Matilda och mös. Sofia drog tidigt för att hon skulle till Öland idag. Men jag, maya och matilda stannade kvar, och fick sällskap av patrik och viktor och deras två vänner. hade en riktigt rolig kväll med massa dans och laffy taffy.

Nu sitter jag här, har varit på picknick med familjen för jag har namnsdag! Linda faktist. Men jag sitter här och är megaförskyld, har feta lock i öronen så jag hör dåligt, jag är hes och har ont i magen. Imorn blir det jobb, om jag nu är frisk!

Nu blir det sängen ett tag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0