Fridayy

Hallå!

Igår var det städning hela dagen som gällde, men nu är massa skräpsaker borta och jag kan börja dekorera i rummet i helgen. Igår glömde jag att äta på hela dagen så jag mådde illa och kunde inte träna. Fia hämtade mig och vi köpte masscis med godis och åkte till henne. Där gick vi promenad och mötte på ett vildsvin! jag höll på att bajsa på mig.

Sen mös vi och sov, nu sitter jag här, hon duschar och jag fular. Hon har vart äcklig och kletat tårta på hela mig, lagom gott. Snart smiter vi till mig och sen till matilda där vi ska vara med henne och Maya! mysis. taggar till imorgon, då jävlar är det party! Puss


Me and my älskade fisen fia sula klampi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0