skaka rumpa

tjena tjena

Jag lever. Under de senaste dagarna har jag

• jobbat som en idiot

• tränat i fyra timmar både tisdags och idag

• sovit hos maya med matilda och fia

• sovit ytterst lite 

• jobbat ännu mer


• Varit hurtig och sprungit, kört styrka och strechat med matilda


 • köpt bikinitrosor, linnen och en kjol


• ätit på stan med cecilia
 

• ätit donken efter träningen nu

bra lista... haha. mitt sommarlov flyger bort. Sista jobbdagen imorgon (för tillfället), på lördag åker jag till danmark med gympan. Därefter åker jag till Åland dagen efter att jag kommit hem. Ska bli skönt att komma bort !

Nej nu måste jag flytta min enormt trötta rumpa och släpa mig till dushen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0