one



En uppdatering sen senast, fortfarande inga bilder sen mina veckor borta men jag har bilder sen annat. Nämligen i mitt förra inlägg pratade jag om att ja och fia skulle vara hundvakter men blev bjudna på partay, det visade sig senare att vi åkte dit ändå, hade galet roligt och började vår tillbakafärd vid fyra från östertälje och gick i snabb takt ända till vattubrink där vi var vid kvart över sex. Hurtigt som satan! Och vi skulle vara hundvakter för en "gosig hund" men icke. Den bajsade, kissade och spydde inomhus, inte alls så mysig!

Senare igår var jag och fisen med maya och därefter hem och sova hos mig, top 1 idag var nancys! och 2 får vara att jag har köpt nya klackskor och 3 får vara denna låt som är där uppe !

Ikväll får vi se vad som händer, kanske blir det hem till samma olov igen, där det är samma drag igen! I'm tagg. yeah. Hur som helst blir det natt med tildis.

Bilder sen i söndags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0