dancing on my own

Gårdagen bjöd på

vilsna stunder i spöregn, skaka rumpa, nytt folk, dygnsura kläder, förstört hår, förflyttande till olov, gosedjursberättelser, poolbad för vissa, musik och dans, träffa gamla godingar till vänner och mycket mer! 

Jag hade en rolig kväll och kan säga att hur bra allt än var, så var det bästa att lägga sig i sängen och veta att jag kan sova hur länge jag vill, i min egen säng. 

Idag har jag bara lunchat med virri och sen övningskört lite med far min. Nu ska jag bege mig till matilda och sen till en som Sofia känner där vi ska vara hundvakter hela natten och busa. Det bjöds på party idag igen.  Fast hur kul det än låter så kommer jag nog uppskatta en stor fet godispåse, en mysig hund och en underbar sofia lite mer. 

Inga bilder om Danmark och Åland idag inte ! imorgon.. kanske ! 

Bild sen gårdagen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0