Ett nytt år, ett nytt inlägg

Vad kan man säga, det nya året invigdes på ett bra sätt! Men det var ju inte allt för lyckat, efter all min mammas konstiga mat som är för "fin" för att smaka gott, så halkade mamma och bröt foten. Så vi åkte in till sjukan och jag satt där med henne en timme in på kvällen, men bara till åtta, sen smet jag! Justja, jag var också inne på sjukan idag och bytte gips, ett rött, awesome!

Därefter blev det lite party hos Isabelle, lyckat men en spegel gick sönder och dum som jag är kliver jag rakt i glassplittret... aj. Därefter blev det att gå vidare, för att nå målet.. maren haha. Vi väntade vid en busshållplats och killarna börjar smälla raketer, någon sparkar på en av dom och den sjuts mot oss och sprängs framför oss. Jag kände det, och jag vet inte om det är det eller om det är köldblabla som har gjort att jag är helt blåprickig på delar av mina ben, vid låret är det värst! Väl på maren var det ett ståhej! Men tolvslaget närmade sig, och när det var dags var det bara att gå runt och hälsa alla gott nytt år. Efter nån timme blev det att dra vidare till zäta som hade efterfesten, det var trevligt så länge det varade! Känns som att det blev ett bra nyår trotsallt!


Den första dagen på året har bestått av att pappa har tagit ut glaset i min fot, jag har ätit stark mat som jag sprang runt i hela huset och panikade för att det var så starkt, ätit mig fet på godis och kollat kops med maya, sofia, victor och theng, och skrattat sönder mig som ett fån pågrund av sömnbrist. Inte roligaste dagen, eller inlägget. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0