En sällsynt galning

Idag har jag uppfattat mig som ett freak, eller jag har mer eller mindre insett att jag ÄR ett freak. Det bevisas på flera sätt. Vi börjar med gårdagens inlägg, jag är inte normal. Sen idag får jag höra av anko att en i trean tycker att jag ser lost ut, och jag blir mer och mer idiotförklarad under dagen genom att jag äter glass på mc donalds, och doppar pommes i glassen och äter. Sen att jag även ska äta min matlåda som innehåller lövbiff, klyftpotatis, bearnésås och LASAGNE med en glasssked från donken, eftersom jag glömde bestick. och som grädden på moset (eller vad man säger) så gör mina gympatjejer en liten scen från ice age om att jag är en "sällsynt typ".

Så nu sitter jag och funderar, hur orkar folk med mig? Jag är fan dum i huvet. En MANIAC.

Jag ska vara glad att jag ens har vänner.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

hahaha jag gillar dig ändå, fast du är lite knasig ibland ;)

2010-01-23 @ 15:38:41
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0