emo linda

Idag är det inte min dag, det har inte hänt något speciellt egentligen men jag tror jag är sjuk, jag är sjukt trött iaf. Det har varit många människor som stört mig idag, jag känner mig dum för det kanske inte är av en bra orsak men så är det. Jag vill bara bort från OVÄDRET, min förkylning, sega skoldagar, min tumme och sverige!. Frågan är om jag längtar framåt till london, då vi äntligen får komma iväg eller om jag blickar bakåt. Jag saknar förra året, vårterminen 2009, det var då det kändes som att allt var så bra det kunde bli! Hur mycket plugg vi än hade, så hade jag dom bästa helgerna i mitt liv. Jag säger inte att jag inte har det bra nu, jag älskar min skola, jag älskar mina vänner, men jag har ingen höjdpunkt just nu. Det finns människor och stunder jag saknar. ♥

Våren 2009





Kommentarer
Postat av: maya

mums på sista bilden <3

2010-01-27 @ 20:21:53
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: minna

Bilderna berör verkligen! jag saknar den tiden,

skolan helgerna och er två. De var som bäst då <3

2010-02-01 @ 19:49:52
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0