meet me halfway



Tjenamors!

Första dagen i andra månaden idag då.


Lördagen var väl bra, det bjöds på roligheter iaf! Igår vart det innebandymatch och sen träning.
Min dag har bestått av inget mindre än:


Canserboxen för första gången i mitt liv, inte ett dugg brunare men de blir man inte första gången!
Ljupdyk ner i en snöhög
och sist men inte minst, disco på småbarnsgympan. Jag hade till och med discokulor med mig! megakul faktist


Paradise nu, imorgon blir det att kolla på redovisningar av treornas projektarbete


Tjaaaaadå


Kommentarer
Postat av: Ebba

Svar: du kan få låna den nån gång :) Men jaa, absolut!!! Vi får höras <3

2010-02-01 @ 23:08:46
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0