Snö? Ogillas

Känns inte som den bästa dagen i mitt liv direkt

  • fullproppad buss från brunnsäng för att bussen innan inte gick. Folk bråkade och trängdes på bussen, och jag kom knappt ut på centralen för idioterna ska IN i bussen där man kliver UT.
  • Det är nära snöstorm ute och vi fick GÅ två kilometer från stora vägen till skolan.
  • När det är så vackert och varmt och härligt väder så tyckte vår härliga idrottslärare att vi absolut inte ska ställa in skidåkningen utan vi var tvungna att ut och åka i orörd pudersnö som når upp till låren, i TRE timmar..
  • Sen var man ju tvungen att gå ut till vägen igen bara för att kunna komma hem också, två kilometer till.

Jag måste ändå säga att skidåkningen var jobbig men på sitt sätt så var det ändå kul! för min klass äger.

Lite bilder har jag allt tagit också! fast med mobilen då..  


Kommentarer
Postat av: Anonym

vacksta har infört snöpulsning på idrottslektionerna ser jag :P

2010-02-09 @ 00:35:03
Postat av: Linda

haha ja, vem är det förresten?:)

2010-02-09 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0