Ren lycka i mina ögon

Imorse vaknade jag på fel sida, det var inte alls min dag. Jag har varit en klagomänniska allt för länge nu. Jag har haft mina depptider, men nu ska jag se positivt, det finns saker som har gjort mig lycklig igen. Så jag ska dra upp lite saker som är ren lycka för mig.


  • Musik. Det finns dagar då jag inte skulle klara mig utan min ipod

  • Spontana händelser. Att helt plötsligt få/ få uppleva något som man inte förväntat sig

  • Yoga. Avslappning när man är mensbarn, lugn musik, tända ljus

  • Uppskattning. När någon visar uppskattning för att man gjort något bra

  • Omtanke. När någon oväntad visar att den bryr sig

  • Ett bad. Att ta ett varmt bad, med tända ljus och bakrundsmusik 

Allt det här har jag upplevt idag, och det här har gjort att jag har tänkt efter, och inte fan är livet dåligt! 
Ett plus i kanten är att jag har världens underbaraste vänner, och att jag och Matilda får om bara tio dagar åka till London och hälsa på Elin som jag saknar mucho.

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag onsdag torsdag fredag lördag...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0