Min otroligt intressanta dag

hallå!

Jag och tildis var lata idag och sket i att sola, jag har istället sovit ut. Tio timmar sov jag, och jag vaknade av mig själv vid kvart över nio!! Men det tog en timme att välja kläder imorse, jag kände mig som grinchen... igen. Att slösa en timme på klädval när man går på vacksta är ju hemskt, speciellt när jag ändå inte ens valde något bra i slutändan.

Jag har gjort en rolig grej idag, eller egentligen inte men jag hade kul åt det, cecilia också för den delen. Jag ställde mig på ett staket i skolan, och hoppade rakt ner i en djup snöhög. Jag hade snö runtomkring mig, och även i skorna och innanför byxorna. Det är dagens händelse! Det bevisar då vilket otroligt intressant liv jag har! men vadå, så länge jag har kul... På onsdag fyller den bästa år och jag smider planer som bara den!

Jag måste bara säga att min klass är underbar, de gör varje dag till en otroligt rolig dag!


Bild på mig i den fina snöhögen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0