gief mi summer

Conitchua

Jag har bytt header, jag tröttnade på den gamla. Låter den här vara ett tag, tills jag kanske orkar anstränga mig lite. Hoppas den duger iaf


Gårdagen var bra, satt hemma till tio och åt glass och myste data, tills jag fick reda på att det faktist hände något, då jag en kvart senare begav mig till linn. Lagom mycket folk, lagom mycke dricka för min del, men en bra kväll!


Måste säga att jag har troligen kirrat sommarjobb och jobb för senare också! På kolgrillen, så jag är lycklig.


Jag satt och tittade igenom gamla bilder och fick en enormt stor saknad efter sommaren. Det är ju så skönt att jag kan se ut ur fönstret för det är absolut inte heltäckt med snö. smile


Jag vill bli brun och ha sommar nu tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0