stress, stress och mera stress

Hoppla !

Dagarna rullar på som bara den, mina pengar försvinner också... Jag minns knappt vad jag gjort. De personer jag spenderat dagarna med är matilda, michelle, sofia, frida, minna och tove. Vi har typ planerat inför nyår, shoppat, fixat ännu mer inför nyår och bakat och myst på kvällarna !

Idag har vi köpt massa saker och fixat möbler, varit i lägenheten där vi bar dit tv, högtalare och annat. Fyfan vad bra det kommer bli! så sjukt taggad. Igår shoppade jag upp typ massa pengar på kläder, fina men ändå känns det lite onödigt. Min data har pajat men nu funkar den igen och jag har fått en dvd spelare. Det är vad som hänt och nu försvinner jag igen ut till skogen till sofia där jag sover. Imorgon blir det shopping med bror och sen köpa maten till nyår. Känns som att vi TAGGGAR!!

Justja, jag är tomatoface efter en halvtimme i en cancerbox, tur att jag inte är ensam. Har mizi som ser likadan ut. Och jag har ätit grekmat och är en jätte enligt michos lillebror. Heja!

Hejdå folket, hörs imorgon eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0