Plötsligt händer det

Och nej jag menar inte minnas lilla händelse. Igår kväll pluggade jag som en idiot till halv två tiden på natten, sov lite och dåligt och vaknade som en zombie imorse. Drog mig upp och hade boksamtal i skolan, jag hade läst ca 12 sidor av min bok som består av 270 sidor men jag hade sett filmen så jag bestämde mig för att ha samtalet. Vad jag inte visste förrän en halvtimme innan mitt boksamtal var att boken och filmen var annorlunda. Men jag lät trovärdig så läget är lugnt! Sen pluggade jag i två timmar till småföretagandeprovet, och provet gick förvånandsvärt bra!


Det jag skulle komama till med "plötsligt händer det" är att vi i gympan skadar oss ofta. Och idag var det ännu en, malin skadade armen, om hon bröt den eller om armbågen gick ur led eller något vet vi inte. Men sjukhus blev det. Vi skadar oss lite för mycket på gympan känns det som, för två veckor sen var det en gympakille som bröt armen och några månader innan det gick patricias arm gick ur led eller något, emilias knä, min tumme, ebbas arm bröts, carolinas arm bröts 2 gånger. Och nackar som skadas, knän och allt möjligt. Känns som att vi måste börja ta det lite lugnare!

Nu ska jag ta tillbaka min skönhetssömn som jag miste inatt.

Ni är det finaste jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0