överskattade släktmiddagar

Nu sitter jag här helt slut vid datan, har varit en lång dag. Startade dagen med att dra ut och springa, låter inte som jag men det gjorde jag. Sen blev det lite styrka, strech och ett långt bad. Sen lite stress för att åka ner på stan, gick runt på stan med Matilda, Sofia och Elin och kollade kläder, fanns knappt något man ville köpa. Det blev lite smink och underkläder bara. Därefter mötte jag matilda och michelle upp minna så satte vi oss på nancys och planerade inför nyår. Det ska bli så bra som möjligt ! det känns riktigt bra

Efter det blev det att åka hem och så mötte jag släkten, fick byta om lite snabbt, fast för mig går det inte snabbt. Det tog en timme då jag var osocial och gjorde ingenting, sen gick jag ner och hälsade och sen gick jag upp igen. Det är så överskattat med släktmiddagar i vår släkt. Tycker jag iaf. De sitter och drar massa finska snapsvisor, snackar massa gamla minnen och allt tråkigt. Mina kusiner har jag ingenting gemensamt med, den ena är konstigare än den andra men alla har typ något fel. Skönt att vi bara ses en gång per år iaf, mer orkar jag inte !

Nu blir det äntligen att gå till Matilda där det blir att planera lite mer och kolla film. Jag sa förresten att bilder på allt jag fått skulle komma ut, men igår glömde jag kameran hos Anna så det lär inte bli förrän efter nyår.

Har en bild sen innan jag skulle ut och springa imorse, osminkad och nyvaken. Men om man kollar så ser mitt hår blondare ut, funderar på om jag ska slinga till lite blondare, någon gång måste man ju göra förändringar!

Hajdo kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0