jordens finaste vänner

Hejhopp!

Hemma efter en kväll hos Anna, fest kan jag väl inte säga att det var, det var lite vad man ville att det skulle vara ! alla hade olika. Själv hade jag en trevlig men lugn kväll, var med alla tjejer, och även dom "gamla" killarna som vi umgicks med förut var där. Viggi, Beija, Nille, Simon, Larssa och Mattias. Det är så skönt att träffa dom ibland, för allt är precis som förut, inget förändras även om man inte ses på flera månader. Det gillar jag!

Jag sitter nu och ska försöka få ihop en liten film sedan juluppvisningen som jag kan lägga upp och visa. Vi får se om det blir någon film, försöka duger. Här kommer iallafall en bild på mina fina tjejer sen ikväll!


puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0